Lördag!

Idag var det meningen att Jenny och Emil skulle komma och hälsa på, medans Sanna var här!
Men så kom jag och Samuel på att vi skulle byta rum, så vi sköt upp det tills i morgon. Benjamin har fått tagit vårat gammla.. det blev större och mycket bättre!
Den ligger mitt emot vardagsrummet, så nu kanske han kommer vara där lite.
Hans gammla rum låg liksom i en hall längst bort i lägenheten, ådär ville han då inte alls vara å leka!
Så nu har jag och Samuel blåa tapeter med bil bård, och Benjamin har våra vita gräsliga med små rosor på.. haha :)
Faster Sanna kom hit efter jobbet, men som vanligt när hon komer har jag en miljon saker att göra, haha stackarn.
Så idag passade hon Benajmin medans jag kutade runt å fixa.

Ikväll mlev det lövbiff med potatisgratäng och ett glad rödvin, och oj va gott det var.
Benjamin åt jätte bra, så det va roligt! Han har käkat kanon dåligt över en vecka nu, ja sen han blev sjuk.
Han spottar oftast ut allt man stoppar i munnen på honom.
Och han är så mager nu! När han ligger ner så ser man ju tusan revbenen! Och alla byxor är på tok förstora i midjan.
Bebisar ska ju va knubbiga! Ska mala i honom mat nu, så han kan äta upp sig lite igen! :)

Blev ingen sväng till farmor maria idag, va helt slut efter rumbytet, mer jobb en man tror :O
Men tar nog en sväng dit imorgon ist! Så kommer faster Sanna igen,och dåska jag vara social =)
Varje gång Benjamin ser henneså bara lyser hela han upp! Han blir så glad så han vet inte vart han ska ta vägen, haha.
Och Rocky lika så, han gick och pep som en tok när han hörde att hennes bil kom, innan jag ens såg den :)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0