Onsdag

Klippning blev det idag! Både sne lugg och toppning.Jag blev jätte nöjd, va inte så farligt endå :) Har lite frisör-skräck :P
Det blev lite after work, så blev klar typ 21.15, så va de bara att knalla från stan och hem, med en tung påse med massa dricka :P När jag hade kommit till halva vallhalla rakan stod de nån gubbe där med en spade å hacka bort snö..å jag blev så jävla skraj för jag fick för mig att han skulle hugga den i min rygg lr nått (är extremt mörkrädd).. så restan av biten kutade jag hem på adenalin haha.. det blev rekod iaf.. 25 min :)


Jag och Samuel har nyss kollat på film.. DENHÄR filmen var en av dom värsta jag sett!
The Boy In The Striped Pjamas, fy fasen.. grät som ett barn.. från början till slut!!

Baserad på bok.
Under andra världskriget tvingas åttaårige Bruno att flytta från vännerna och tryggheten i Berlin till "landet",
där hans far är befälhavare över ett koncentrationsläger.
Detta håller familjen dock hemligt för Bruno, som på egen hand upptäcker sina nya omgivningar.
Här lär han känna Shmuel, en jämngammal judisk pojke som är fånge på lägret,
och en vänskap uppstår mellan pojkarna.


Benji hostar än (och snorar, men inte lika mycket) , men värst på kvällarna.. tycker så synd om honom.. :(
Men tänkte iaf hålla han inne hela veckan och HOPPAS att han blir frisk och kry tills vi ska åka!

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Hej på er :) hur är det? nu var det ju ett tag sen, saknar våra msn race ju :) måste ha ett innan ni åker i alla fall!

Puss o kram

2009-02-04 @ 13:20:03
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0