Onsdag

Orkade aldrig städa klart idag :) Så får göra det imorgon.
Jag och Samuel tänkte att vi skulle gå ut på en långpromenad, men kom på att Benjamins vagn va hemma hos mamma sen vi sov där.
Så jag fick bära Benjamin till MM och sen vidare till Maria, förvi har hans andra vagn där som vi tänkte ta.
Men längre en så kom vi inte :) Stannade där och tjålade lite, sen kom Sanna och hämtae mig, så vi åkte och lämnade pengar förljusen vi beställde igår. Och Larre kom och hämtade upp Samuel, dom har spelkväll hos Linus!

Har nyss gjort smoothie, fick tag på mina frysta jordgubbar till slut :) Gud va gott det är! Såg att dom hade färdi packade påsar med smootie mix också, de måste jag prova sen. Sen såg jag att smulpajerna på påse låg i samma disk, yrade runt där säkert en timme förut och letade efter dom!

Imorgon ska jag och Maria ut och promenera lite vid tolv tiden, skönt. Jag är så jädrans morgon seg så jag sover jämt förbi hennes tid för rundorna, hon är ju uppe med tuppen den damen!
Och sen vid 18(?) tiden blir det smedjebacken och storseansen med Sanna och Maria, haha.. hoppas jag fick det rätt nu ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

ja virrpanna nu fick du te det helt rätt =)

2009-02-26 @ 16:42:55
URL: http://colorize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0