Tisdag

God morgon :)
Samuel har precis åkt till borlänge för att göra uppkörning, han blev ju av med sitt körkort för 4 månader sen för han körde för fort, och eftersom han hade prövotid va han tvungen att ta om det!
Ska bli så skönt när han får tillbaka det. Bilen bara står och väntar på oss =)

Benjamin har precis somnat, han brukar jämt sova en vända till på morgonen.
Hostan har livit lite bättre,och han sov natten igenom! Det behövde han :)

Så fort jag får ork ska jag ta mig lite morgon cappucino, sen lär jag dra igång med en stor städning!
Tvättas behövs det också göra!

Sen ikväll ska jag med mammsen på ljusparty, Sanna skulle också följa med :) Fårse om Maria också följer med!


Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Tack så jättemycket :) vi blev faktiskt nöjda men få vad jobbigt det var! erat vardagsrum blev också kanonbra :) jättefin soffa! åh jag vill också på ljusparty haha, men Ludvika känns ite far away ;) ljusen från partylite är helt underbara o klart värda sina pengar.

Kramar från oss.

2009-02-24 @ 13:01:16
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: Sanna

Torsdag spikat och klart!

2009-02-24 @ 13:59:55
URL: http://colorize.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur gick det? Klarade han uppkörningen igår? :)

2009-02-25 @ 11:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0