Tv-tittande

Jag och samuel fastnade i nån serie,
typ som svenska sjukhuset, fast nån engels variation.
Iaf så var det ett fall fär dom fick in en liten kille på 3 år med förstorat hjärta. Dom skulle göra biopsi (?) på honom för att se om de va någon ärr vävnad, eller inflamation..
så dom informerade föräldrarna och sa att är det ärr vävnad finns det inte något vi kan göra, då kommer han inte klara sig.
Sen när dom skulle söva pojken fick han hjärtstillestånd, men dom gjorde hjärtmassage och fick igång det igen.
Igen gick dom ut till föräldrarna för att berätta vad som hänt.
Skräcken i mammans ögon kommer jag aldrig glömma, sen ett hjärtskärande skrik, panik gråt.. det va så hämskt!
Självklart började jag också grina som bara den! Tänk om det hade vart Benjamin!! Vad sjutton skulle jag göra?
Jag hade ju hoppat från sjukhustaket eller något! Fy fasen.. tog upp Benjamin och höll om honom en bra stund och kramade och pussade på honom och berättade hur mycket jag älskar honom!
Som tur var gick det bra för pojken, han fick ett nytt hjärta, och blev pigg och kry igen!


Älskar dig så mycket så du kan aldrig förstå! Min underbara älskade son (L)




Kommentarer
Postat av: Lotta

Sååååå SÖT!! :)

2009-02-05 @ 19:44:59
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0