weeii

Nu har vi det mobila bredbandet!
Men när man väl va på nätet igen så fanns det inge kul att kika på endå.. och när man inte har det blir man nästan desperat =) Men nu får väl jag och samuel samsas om det tills dom fixar vårat riktigta :)

Benjamin har gjort nr 2 typ 8 ggr idag :( Stackarn.. vet inte om det är något han käkat..  kan inte komma på att jag gett han något nytt .. får se hur magen är på han imorgon. Synd om han :(
Så har han fått ett enormt blåmärke på sitt lår :O Han satt i sannas knä vid bordet, sen skrapade han i det på nå vänster.. blev så ledsen så, men efter en 10 sekunder va han lika glad som han brukar igen.. ingen bra dag för lill killen idag!


Eocky har vart vid hundgården och busat med hen valp 2 timmar idag, och träffat lite andra vovvar.. så han va helt slut när han kom hem :) Han är så himla dukig när han får leka löst med dom.


Undra vad man ska hitta på imorgon då? Förs leka med Sanna.. sen kanska hälsa på mammsen? och pappa, va bra länge sen jag träffade honom nu!


Nu när alla vet om det ;) Så måste jag ju skriva Grattis till Sandra och Jimmy (samuels syster) som ska bli föräldrar igen, och nathalie ska bli storesyster.. en 17 veckor kvar nu bara, vad fort det går :) GRATTIS iaf :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

ska jag bli moster igen ;O

det var nå nytt :D

2009-02-24 @ 23:46:33
URL: http://lolalwaayx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0