Weeii

Kl 23.00 bär det iväg till Arlanda, ska bli så skönt!
Va lite nervösett tag, men inte för flyresan, utan BIL resan :O Det är ju grymt halt och massvis med snö!

Idag har vi packat och grejjat.. så jag hoppas vi fått med oss allt.. eller iaf det viktigaste..alltid glömmer man väl något!



Lite kort från idag


Benjamin smaskar på ett pomfritt




Familjen :) Gjorde en riktigt ful min, därför jag klippte bort halva ansiktet :)



Benji har precis ätit gröt..Ny matstol ska köpa i morgon :)
Skicka med pengar till Maria,dom ska nämligen på Ikeaefter dom skjussas oss!
DInns inge sele i hans han har nu, så har ett bäte, haha.. han har stält sig i den och krypit upp på en bänk :P
Busfrö

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Hej! mitt msn la av helt igår, kunde inte ens stänga ner det utan så fort jag tog pekarn dit så "tänkte" den, suck :( så du inte trodde att jag bara drog :) ha det super härligt på resan :) sola o bada för mig med ;) du får köra full uppdatering när ni kommer hem ;)

Stora kramar från oss!

2009-02-09 @ 22:20:24
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0