Dagen D

Idag va dagen D.. gick upp vid 05.00, efter typ 3 timmars sömn!
Larre kom och hämtade oss 06.30.. fy tusan vad ont i magen man fick av tabletterna :O
hur som helst va det den jobbigaste dagen på länge!

När vi kom hem så skulle Samuel och Larre på en utbildning vidkontoret,så jag åkte hem till mamma och var dä.
Sen kom Lotta dit också, och mamma bjöd på lite mat!

Idag när vi kom hem hade dom fixat avloppet, så imorgon ska jag inviga den väldigt efterlängtade tvättmaskinen :D


Man kunde hyra en sulky vid hotellet,såvi slipper ta med oss vagn :)
Onödigt att köpa en om man endå kan hyra, är ju bara för en vecka iaf!:)
Vi har kikat lite på hotellrum på arlanda, eftersom vi lär åka dagen innan, incheckningen öpnnar ju 04.30
Och man har inte lust att sitta på arlanda hela natten!
Gjort det en gång och INTE igen!
Va i bulgarien med Anna och resten av mora-gänget,
sen dagen efter vi kom hem därifrån så åkte jag, Ida och hennes mamma till cypern..
Ingen ide att åka hem några timmar för att åka tillbaka, så stannade kvar!
Fy tusan, sov på en hård stenbänk, 20 timmar var jag själv där!

Kort från Bulgarien - 07 ;

  

 

 

 

Kort från Cypern 07;


Ida smygtog kort på mig när dom hittade på mig på Arlanda!:)



 

 

  

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh vad härligt det ser ut! :) Man riktigt längtar till värmen, och att få bli lite brun! :) Vill oxå åka utomlands och ligga på stranden och bada och ha de skönt! :)

2009-01-22 @ 00:41:34
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: fanny

Åh va härligt det ser ut :) vill också utomlands

2009-01-22 @ 13:29:46
URL: http://blonds.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej!

Ledsen för det som hänt, men det kommer att gå bra nästa gång ska du se, håll hoppet uppe!

Om ni inte hittar nåt bra hotellrum vet ni att det finns alltid en ledig soffa eller säng här, det är bara att ni hör av er isf, det tar inte så himla långt tid till Arlanda härifrån vad jag förstått.

Ha det jättefint!Kram

2009-01-22 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0