Expedition Robinson

Har nyss sett att min kompis Anna Lundh ska vara med i expedition Robinson :D
Hur fränt som helst ju :) Det ska absolut följas! Haha..
Hennes blogg hittar ni vid mina länkar!




Namn: Anna Lundh. Ålder: 21. Bor: Borlänge. Yrke: Arbetssökande. Familj: Distansförhållande. Sökte Robinson för att: "Jag har alltid älskat Robinson och den här typen av program, men alltid varit för ung. Nu när jag såg trailern om att det kommer tillbaka var jag bara tvungen att söka." Speciellt med Anna: Var med i "Outsiders" när det handlade om att vara
besatt av att sätta rekord - då i att balansera på bilar som kör på två hjul.



Anna & Tomas på besök i Ludvika



Besök i mora på Annas födelsedag. Bestämde också att vi skulle åka till Bulgarien.



I Bulgarien, Snunny Beatch



Besök av mora i Ludvika när prinsen kommit tilllvärden av Anna, Anna 2, Tomas& Minny :)




Ska bli riktigt kul att få följa henne i tv ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

nej vad roligt! =)

2009-01-14 @ 11:57:05
URL: http://colorize.blogg.se/
Postat av: Anna

guu va söt du är min underbara ängel <3

dock har tidningarna skrivit lite fel med att jag är från borlänge istället för mora haha...



älskar dig miss beauty

2009-02-16 @ 02:49:36
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0