Friday im in love


Benjamin somnade snabbt idag. Ingen tre timmars nattning så det var skönt :)
Och han va sååå trött! Har vart full rulle på han hela dagen och en massa bus!
Så skönt när man är lite piggare så man kan ta igen allt busande!

Imorgon fyller svärmor år, så då ska vi ut och äta på china och fira henne lite.
Ska bli trevligt! :)
Sen måste jag kika på hur det blev med deras bar dom köpte..så himla snygg! I Maffit mörkt trä.. Lite avis är jag allt :)

På Söndag ska jag och Samuel spela bowling med Linus och Kina!
Ska göra allt jag kan för att klotet inte ska rulla i rännan hela tiden!
Alex, Larre och Zae är ju i Thailand dom jäklarna, hoppas ni har det helt underbart :)

Om 10 dagar är det våran tur iaf! längtar som bara den!


Nej nu blir de lite cappucino tror jag.. uch kommer rulla fram snart såmycke sånt jag dricker..
men vad gör det om hundra år?, Man lever bara en gång (tror jag?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0