Rensning

Håller på att rensa gaderoben!
Fy tusan va man sammlar på sig! Har två olika högar medkläder som ska slängas/ges bort!
Sen håller jag på att hänga in alla kläder i färgordning.. och herre gud säger jag bara, man klagar på att man alldrig har nå kläder :O HIttade kläder där inne jag helt glömt bort! Blir nästan som man vart och shoppat nytt! :)
Se har jag ju bra mkt jeans som jag inte kan kasta bort :O Tänker jämt att jag ska spara dom så jag kan ha dom när jag blir smal igen.. men jo tjena! när ska det hända? :P Har iaf gett bort ett par st till min syster.. sen mina hudson och becham såldes.. är ju w 25-26 på alla.. får fasen inte ens in min arm i dom nu :P
Och shit pomfritt vad koftor jag har :S men det är bra, för det använder jag ju JÄMT så!
Har en ganska tråkig klädstil.. Jeans,långa linnen och koftor:P ..

Nej nu ska jag göra ett sista ryck och fixa klart,
sen ska jag göra en stoooor kopp cappucino!

Ingen Mia på msn ikväll, uch så trist :( Antar att hon har karl-besök! Kul för henne och tist för mig! haha

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Ja nog samlar på sig kläder allt ! Sen när amn rotar där längst innen hittar man kläder man kanppt användt :) Måste oxå göra en rejäll rensing i barnens gaderober.

2009-01-25 @ 15:32:28
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehe, ikväll är jag inne =)

Hade iof karlbesök igår men jag låg deckad på soffan hela kvällen. Är dyngförkyld =(

2009-01-25 @ 17:51:25
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0