Röra

Snart dax för sängen!
Lär städa upp på rumms-bordet innan, är en enda röra där kan jag lova!
Sitter i vanlig ordning och tjattrar med Mia på msn, men även Emma & Lotta!
Ska sätta i löshår på Emma nåndag snart :)
Jag och min syster satt i på varandra JÄMT förut,
innan jag insåg att clipps var det bästa! Fast nu för tiden använder jag de aldrig, för lat :)
(Emma håller på med en hel renovering (som om det nu skulle behövas) hon ska nämligen ut på köttmarknaden igen ;) )


Rensade Benjamins gaderob idag, ujuj va snabbt han växer ur kläder!
Han och rocky härjade runt och busade under tiden! Benji tycker det är jätte kul att ta Rockys ben och kasta det,
han sitter och flaxar med armarna och skrattar..
sen hämtar rocky det och går fram till Benji så han kan ta det och kasta det igen..så himla söta :)

I helgen blir det lugna puckar, kanske ska följa med Sanna en sväng till smedjebacken på lördag,
hon skulle skjussa Maria och ville ha lite sällskap in på Nisses :)
Sen blir det nog leka med Mia & Marwin, får se om Samuel blir frisk så dom kan komma hit,
annars pallrar vi oss till dom så klart =)

Stackars Samuelärså förkyld, ena ögat är helt igen-svällt på honom,
så jag har fått sprungit och gjort varm choklad åt han, haha.. hur karlar blir när domär sjuka :)
Idag hade han ringt och beställt pizza när han va ute med hunden, sött :) Skönt att slippa laga mat ;)



natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0