Söndag

Sitter och degar lite efter maten nu, grekisk sallad fick det bli.. det är ju så gott! :)

Emma var och hälsade på oss en sväng innan vi åkte iväg och bowla..och HERREGUD vad Benjamin flirtade med henne! Försökte mata honom, men han bara satt och kollade på henne och skratta!
Sen kollade han på henne och pekade på lampan hela tiden, och han blev såå glad när hon sa att var duktig!
Och dom gångerna jag råkade säga det innan henne, så blängde han på mig och såg skit sur ut!.. Typ som, håll tyst morsan, förstör inte det här nu :P och sen hade han ögonen på henne igen!
Haha.. mitt charmtroll:) så härligt att man mer och mer börjar se deras personlig helt och att dom är en helt egen individ :)

Sen har han börjat med att om nån går in på toaletten, så sätter han sig utanför dörren, antingen bankar eller bara sitter och väntar tills man kommer ut, så öppnar han dörren åt en, det tycker han e såå kul.. öppna och stänga dörren (puttar)

Satt och kollade på honom när han låg i famnen och sov, så kom det en sån där överväldigande kännsla..
det kan göra så ont bara av att kolla på honom, för man älskar han så mycket att det inte går att beskriva!

Min älskade älskade perfekta fina underbara lilla kille!




Imorgon ska vi ner till polisen och fixa passåt Samuel och Benjamin :)
Sen ska jag försöka hämta mitt. Har det hos Idas mamma, glömt att hämta det för hon hade hand om det då vi va iväg!

Sen kommer Sanna vid halv fem.. ska färja håret på henne!
På tisdag ska jag slinga håret på Lotta,
Och jag , Benjamin, Mia och Marwin tar våran tripp till badhuset!
Hade man fått haft overall på sig kan jag lova att jag hade haft det! :)
Men tänkte sno samuelspuma shorts, de måste man väl få ha?
För de har ju karlarna.. sen linne? Ska ju bara sitta i baby poolen, är ju inte så att man kommer doppa det endå!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack för att du finns;



http://triffin.blogg.se/2009/january/ljuset-i-mitt-morker.html



2009-01-25 @ 23:31:29
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0