Tjockis

Tänk vad man gnäller på att manär så tjock jämt,
endå käkade jag choklad igår, pringles och gott och blandat idag.. men nu mår ja illa också kan jag lova :P Uch, är ju inte ens så gott, endå trycker man i sig! Menmen nog om det..
Idag har vi inte gjort mycket. jag har tvättat lite.. sen busat och myst med prinsen..
Och dag har Benji kollat på film för första gången, medans jag hängde lite tvätt :) tellietubbies,
och kollade kan jag lova att han gjorde!
Emellanåt så flaxade han som tusan med armarna och stutsade upp och ner och skratta :) Så himla söt!

Imorgon ska jag och Benjamin hem till faster Sanna & farbror Idriz och hälsa på :) får se om Jenny vill följa med!



Mamma & Pappas Allt I Världen <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Och farmors!!!

2009-01-04 @ 14:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0