Mitt i natta

Det var länge sen jag var uppe så här sent! :P
Men i morgon är jag ju ledig så.. skulle igentligen vara 4 dagars ledig nu, men tog en dag på söndag, var lite sjukt på jobbet.
Ja som sakt jobbade jag idag, världans roligt må jag då säga :) Vissaär j helt underbara att jobba med.
Vi kom till och med på vad jag skulle klä ut mig till på Halloween!
EN fruktskål! Apelsin (ansikte) melon (magen bananer till armar och ben.

Ikväll blev en myskväll.. vi har käkat taccos och kollat på nya wallander (kuriren), lika bra som dom övriga tyckte jag!
Sen fyller jag ju år den 6 augusti, men jag fick min födelsedags present i förskott av älskling :)
Jag fick leta 500 ingar i hela lägenheten :D 3500 fick jag! :D Han är så underbar min gubbe! <3
 Ska ha med mig det då jag, Sanna och Emelie ska åka till Karlstad på lite shopping på måndag :)

I morgon vid halv 12 ska vi på födelsedags lunch hos Sanna :)
Sen vid 15 så ska vi iväg till Benjamins tremänning Alicia på kalas!

Sovdax nu kanske!


 Min krulltott


 
Benjamin verkade inte så förtjust i (nån?) från the poodels (grönan).. samuel där emot ser ju överlycklig ut!



Kommentarer
Postat av: grannarna

Hahahahaha det är rätt benjamin. jag skulle oxå vara livrädd om det kom fram en karl till mig med pussmun som såg ut som en kärring med ring i näsan och skägg :)

2009-08-30 @ 20:30:17
URL: http://vilbur.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0