Stockholm

Tänkte ta och uppdatera lite om stockholms vistelsen, tänkte göra det igår men va så trött så jag deckade vid 21!
Resan ner gick jätte bra :) Benjamin va kanon snäll hela resan.
När vi kom fram gick vi till hotellet och lämnade lite saker, sen gick vi ner och satte oss där folket tog sig en öl, de va hur fint hotell som helst.. kung carl.. låg på stureplan, ett 4 stjärningt.
Sen drog vi oss vidare för att leta på något ställe att käka på, hitta ett som såg bra ut, så vi skickade iväg Jörgenså han kunde kolla in läget lite, han sa att de verka vara shysst me bra priser.. så vi gick in å satt oss, dom värmde påbarnmat åt Benjamin och så.. sen kom dom ut med menyn.. där de billigaste rätten kostade  249 kr :P Kanon god mat men de blev en jäkla dyr vända =)
Sen blev Benjamin jätte arg så vi knatade tillbaka mot hotellet, då deckade han som en klubbad säl!

På lördagen gick vi och käkade en massa hotellfrukost, finns det nå godare?
Sen gjorde vi oss i ordning och gick till Skansen, låg bara 1 kilometer från hotellet.¨
Benjamin sov en bra stund när vi var där. Men när han väl vaknade tyckte han det va jätte roligt!
Han gick runt bland fålglarna och skrattade och péka "titaaa" tittaa" , sen sprang han runt där och kollade :)
Va kanon ställe för barn, dit ska vi absolut åka nästa år igen!! Fanns ett litet tivoli också.. Hade vela haft en hel dag där!
Men vi skulle till grönan också så vi fick avrunda oss :)

På grönan mötte vi upp sandra och nathalie, stod och väntade på att få betala inträde över en timme.. men när vi väl kom in va de helt galet mycket folk, värsta jag vart med om, de va mer folk en på ludvikafesten!
Sandra hade aldrig sett så mkt folk där nån gång. Man kunde inte ens sträcka fram handen utan att peta någon i ryggen!
Nathalie, Louise och Sandra som åkte karuseller fick stå i kö minst 20 min per karusell vid "barnavdelningen".. uch!
Men annars va de kanon skoj där, fick till slurt en plats att sitta på :) Sen sprang jag och samuel runt och spelade :)
Han vann ett gosedjur,  mega stor basketboll, goseblomma, godisväska och choklad, själv van ja inte ett skit, men det gör jag ju aldrig så =)
Sen knatade vi mot hotellet när dom stängde, de va de värsta jag vart med om, vattenblåsor på tårna som va större en självla lilltårna! Alla vankade som ankor där på vägen! Va inte hemma förens vid halv två på natten.
(sen va de en bil som skrek jävla turister åt oss) :P

På söndagen åkte vi hem till Sandra & jimmy, träffade Nathalie och lilla Milina :D Jesus så söt hon är! Och så himla liten.. 3 veckor och 2 dagar va hon! Kan verkligen inte minnas att Benjamin va sådär liten!
Fick hålla henne och snosa lite :) Sen öppnade dom lite presenter vi hade med oss, och så fikade vi!
Blev en ganska snabb vända :( Samuel skulle iväg och jobba och jag började 06.45 dagen efter!
Men vi han med en vända på IKEA på vägen hem!! Först käkade vi köttbullemenyn ;) sen shoppa vi lite..
Blev massa småsaker till hemmet.. spoffkuddar,pläd, gardiner, vas blomma, korgar, ramar, lampa., ljus, ja tre storapåsar med saker kommer inte ihåg allt :P



Igår jobbade jag,, skulle upp kl fem.. men vaknade 1, 2, 3 4 och halv fem låg ja bara och vred och vände på mig.. så va helt död hela dagen.. kl 19 la ja mig å soffan och kunde knappt hålla ögonen öppna, men Benjamin va inte de minsta trött så de va bara att sätta tändstickor i ögonen! Kl 21 la vi oss i sängen och deckade på en gång!!
I morgon är de jobb igen men börjar inte förens kl ett!

Sen har vi haft besök av min bror och pappa hela dagen! Så vi käkade köttgryta och va ut en vända, sen hemma och lekte med prinsen :)

Shoo de blev ett långt inlägg! :P

Ska lägga upp kort från helgen så fort jag fått några av lossan, eller ränt ner dom på skiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0