häftigt;)


Nu pryder våran kära Anna sitt ansikte på busskurerna omkring i ludvika också! :)
Känns riktigt konstigt, haha.. de kunde man inte tro när vi sprang runt i klockarhagen och byggde kojjor i buskarna och bråkade med Tomas om villken av oss han va käri! Haha.
Annas familj är vän med min familj,så jag och Anna har växt upp ihop.
Hälsade på mig dagen efter jag föddes, och vi har hängt ihop mer och mindre sen des :)
Närvi va små spenderade vi somrarna vid stugan hos moster, gömde oss vid ladan och trodde att det spökade, va i skogen och plockade älg tänder och bestämmde att vi skulle öppna ett djursjukhus på hennes altan! Haha.


Missa inte henne på nyhetsmorgon, imorgon (fredag), de ska iaf inte jag göra!
Sen Robinsson premiären på lördag!

Heltövertygad att du kommergå hurlångt som helst! Du om nån är verkligen född med kämparglöd!



Hennes blogg hittar ni på annalundh.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0