Måndag!


Idag blir de inge prata med chefen eller hem och hjälpa pappa.
Är helt totalt död! Jag och Samuel fick för oss att kolla på Marley & Me.
Jätte bra film, kände igen oss som tusan i den! haha.. sen storgrät jag i slutet på filmen också
(ran tårar på Samuel med!)
Men när filmen va klar va kl över 02..Så när Prinsen vaknade idag kändes det verkligen!
Men man har ju bara sig själv att skylla.. märks att man inte är 15 längre.. haha.


Imorgon blir det iaf villgott med Malin,så Alicia och Benjamin får leka lite :)
Sen efter det beroende på vad klockan blir får jag ta och kolla om chefen är där,
sen till pappa och hjälpa! ( om jag inte tar mig i kragen och rycker upp mig idag).

Annars kommer det nog inte hända mycket.. BUsa lite men Prinsen när han vaknar,
och pimpla tonvis med kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0