mätt

Uch va jag är mätt..sådär jobbigt äckligt mätt!

Larre är häroch hälsar på, så han och Samuel ska ha hocky kcäll här hemma.
Såhan frågade om han fick ta sovmorgon imorgon, för de brukar han ju inte? :) Haha..
Jag går jämt upp med Benjamin, och han går ut med Rocky. Det är perfekt! :)

Idag har jag inte gjort ett dugg!
Vart hur seg som helst, vart uppe för länge i helgen och det känns.. så nu blir det tidiga kvällar igen :)
Pensionärs varning här!


Imorgon hade jag tänkt svängaförbi jobbet och se om chefen är där.
Sen ska jag hem till pappa och hjälpa honom att packa lite införflytten, och se om han behöver nå hjälp med någon städning, så då får prinsen vara hos mormor så länge :)
Sen kanske det hinns med en kaffe hos Ida också :)

Nu kom grabbarna tillbakaså nu ärhusefriden borta, hehe! 
Hörs imorgon! :)




Kommentarer
Postat av: ida

jaa,kom på kaffe ;) <3

2009-03-30 @ 11:43:12
URL: http://meida.devote.se
Postat av: Mäjlin

Hej=) Ja klädpartyt gick bra, var väldigt väldigt trött bara..haha..Alicia ska till tandläkaren imorn 10.20. Hade helt glömt bort det. Men ska vi åka till Villgott efter det då? Vi kan ju ta med mat så får barnen äta där?? Men det är väl inte babycafé på tisdag va?? Kramar

2009-03-30 @ 13:31:41
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0