torsdag

Sitter i köket med kaffe koppen i högsta hugg!
Är så seeg. Tänkte försöka släpa mig in i duchen och hoppas på att jag får någon kaffe kick:P
Min älskling är borta idag, och det är så tomt :P
Så fort han har åkt så saknar man honom =)

Imorgon ska jag och Benjamin upp påstan och fika med Tindra och Ida är det tänkt!
Sen svärmor om jag vaknar i tid :) Nu har hon blivit lite kryare!

Ringa och höra med mammsen om hon vill med på stan nån dag också!
Sen måste de ju blir badhuset snart, inte blivit av en efter alla sjukdommar.


Neeeej nu lär ja ducha och "njuta" av tystnadenhär hemma =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hör av dig när det blir badhuset... Jag och Felicia vill följa med... eller Felicia och pappa kanske =) om nu Samuel blir med

2009-03-12 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0