Lördag

Lika kul var det att jobba idag :)
Efter jobbet kom Samuel och Benjamin och hämtade upp mig,så åkte vi till hans pappa!
Fick lite kaffe och fika.. Benjamin tyckte de va jätte kul att sitta i tvättkorgen och kasta bilar till Pelle!
Sträckte även armra mot honom, hans blyghet försvinner bara mer och mer, nu är det ist jätte spännande att vara hos någon annan en mamma och pappa!
Efter besöket där åkte vi in och handlade lite, såskjussade han hem mig till svärmor, så åkte jag Sanna, Jörgen , Maria och Benji ner till Engel och fikade.. mkt trevligt :) Benjamin sov mestadels av tiden, men han få sig lite glass när han vaknade iaf.
När vi kom hem igen så gjorde vi lite mat, sjömansbiff med potatisgratäng och sallad.. riiktigt gott!
Sen va de bara att bänka sig framför Robinsson! :)
Nu börjar du bli riktigt mager Anna, haha.


Pojkarna i mitt liv!





Grattis i efterskott till mig och Ida som fyllde sex år av underbar vänskap i fredags! :)



Sago-läsning med Tindra..tänk när jag träffade henne första gången, så var hon bara några månader!
Jag och Ida va ute och promenarade med henne och va såå stolta. Trotts att hon mest skrek :)
Nu blir hon snart sju år! Fantastiskt att


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, vilka fina pojkar du har !!!!

2009-05-09 @ 22:56:34
Postat av: Linda&Milton

dig ser man ju aldrig, jag har jobbat på lagunen hela veckan och gör det idag med!

2009-05-10 @ 09:10:28
URL: http://miltonsvardag.blogg.se/
Postat av: ida



Grattis till oss :)



Vi får käka nått nu iveckan ? när har du tid :) ?



<3

2009-05-10 @ 18:25:13
URL: http://meida.devote.se
Postat av: Anna

hahahah ja ;)

2009-05-16 @ 16:29:39
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0