Söndag

Fick mig en rejäl sovmorgon idag, kl 12 pallrade jag mig upp från sängen :)
Riktigt skönt, men förstår inte hur jag kav vara så grymt trött nu.
Man ärväl ovan att jobba antar jag, de tar väl lite tid att ställa om sig :P
Man har ju endå vart hemma över ett år!
Gick bra på jobbet iaf, och lika kul va det idag med :)

.

Samuel åkte iväg till jobbet vid 19 tiden idag, så Benjamin fick vara hemma hos Faster Sanna som passade honom
Han älskar ju sin faster så de va inga problem :)

På onsdag ska vi iväg på kurs hos Maria på glädjevågen, glöm inte att anmäla er:)
Ska bli skitskoj!
Såg dock att kusin skrev att hon skulle han gangzta klädparty samma dag, får höra med henne om ja kan komma i veckan och kika lite ist :)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och dö av utmattning!



Benjamin och Cornelia



Bror , Benjamin Cornelia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra din bror verkar ha hand om barn, du kanske skulle ge bort benjamin till han! ;p

2009-05-11 @ 22:23:24
Postat av: kitty

Nu finns även 365 i ludvika! :)

och ni som inte vet vad det är

kan gå in på "www.365saker.blogg.se".



2009-05-16 @ 22:03:03
URL: http://365ludvika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0