Måndag

Nu sitter man här aldelens ensam igen och tycker synd om sig själv!
Nejdå, så illa är det inte. Men ska väl inte sticka under stolen med att det är mycket trevligare när Samuel är hemma :)

Idag har vi haft en riktigt hemma dag, skönt med sånna ibland.. att bara få vara.
Benjamin va helt feber fri i morse och har vart det under hela dagen och kvällen.. så vet inte vad det för för en febertapp han fick i går, kanske någon tand som spökar.
Vi tog oss iaf ut en vända idag, va och köpte lite renjöringsmedel och lite food.
Så va vi förbi vid svärmor/farmor en timme på lite kaffe, skulle lämna Samuels vecko rapport!

I dag så satt Benjamin i mitt knä vid köksbordet, vi lyssnade på lite barnvisor,
så klappar han mig i nacken, kollar mig rakt i ögonen och ger mig en stor puss,
vid såna stunder så smälter verkligen mamma hjärtat.. helt oförståligt hur man har kunnat leva utan sitt lilla mirakel. <3


I morgon är det dagis, då ska jag verkligen storstäda här hemma.. skulle göra det i kväll hade jag tänkt men jag orkar verkligen inte! Sen är det skönare på dagen för då kan man stimma på bäst man vill!
Sen så ska jag och Benjamin sova hos Jenny och Emil i morgon också, ska bli superskoj!



Bebis i magen, vi längtar efter dig <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Tacktack!

Det blev en liten Majken:) Men jag har ingen aning om vad hon ska få för andranamn.. Har ni många förslag på vad er lilltjej ska heta nu när ni vet kön??

2009-10-14 @ 13:00:46
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0