Söndag!

Idag har vart en fullspäckad dag, precis som dom övriga veckorna lyckats bli. Väldigt trevligt :) Jag, Sanna och Benjamin åkte hem till Jenny och Emil och fikade.. var ju kanelbullens dag idag.. så de blev en sån idag med (igår också då det blev en fika med Jenny hos mamma). Jätte trevligt var det, och barnen lekte och hade skoj :) Sen åkte jag och Benjamin hem till svärmor/farmor och var där tills Sanna slutade träningen! Så har vi även fått besök av Emma i veckan! :)

Så har jag vart på stan och gjort synundersökning för körkortstillstond.. men som jag anade klarade jag det inte, så fick en ny tid till mitten på oktober för en riktig syn-undersökning och att prova ut glasögon :P Körkortsböckerna har jag redan, så läser lite på kvällarna.. lite har fastnat iaf ;) Känns som det viktigaste är att plugga teorin nu, när den andra lilla bebisen kommer kommer det nog inte finnas mycket tid för läsning.. men att försvinna en timme och köra är nog inte lika svårt!

Sen i morse kände jag bebisen hicka där inne i magen :) Hela magen guppade upp och ner.. riktigt mysigt :)

I morgon ska jag och Benjamin sova hos farmor/svärmor, för Jörgen ska iväg på nån mässa.. då ska jag måla sista lagret på ena halvan av sängen..så ska jag försöka få med mig tavelhyllan och fixa klart den där med.

Nej nu ska jag slappa innan jag drar igång med stor-städningen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejsan. Hittade hit via Mias blogg. Ville bara berätta att synen förändras mycket undertiden man är gravid och det är inte alls säkert att man ser lika "dåligt" eller "bra" efter graviditeten. Jag har själv skaffat glasögon under en graviditet och det va inte speciellt smart då jag var tvungen att skaffa nya efteråt för att jag såg ännu sämre då...

Tänkte bara att det kanske känns som onödiga pengar för dig oxå.



Mvh Sofie

2009-10-06 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0