Happy!

Idag mår jag bättre, eller blev att må bättre efter att Samuel kom hem med hela apoteket!
Bara efter en strepcil så känndes det som jag hade fått en helt ny hals!
Så som sagt har ja vart rätt pigg andra halvan av dagen,
så jag och Benjamin klädde på oss och skulle följa med ut med Rocky och leka vid hundgården,
helt underbart med frisk luft!
Innan så svängde han upppå lyviken och sa att han skulle in på elgiganten en snabbis bara,
så vi väntade i bilen! Ut kom han med en ny mobil till mig :D (min har vart pajj ett tag)
Snacka om lycklig jag blev.. ÄNNU lyckligare blev jag då jag insåg hur bra han känner mig! :)



Så nu har jag nytt nummer! och vill gärna ha alla era nummer igen! :)

Snart ska vi kolla på den nya wallander filmen, och äta lite plock godis.. har redan haft min godisätar dag denna vecka + att det blev kvar tills dagen efter.. och nu har jag ju vart sjuk så ;) Finns alltid en anledning.. uch kommer sluta som en valross denna gång med.. änn så länge har det bara nått knubbsäls nivån! men de är lång tid kvar ;)

I morgon blir det att vara ute i lekparken med Benjamin massor, eftersom vi vart sjuka nu hur länge som helst har dagarna bara spenderas liggandes/sittandes i soffan typ.. så stackarn kryper väl ur skinnet snart!
Finaste prinsen! Ska lägga upp kort på honom i morgon i nya frillan också :)

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0