Söndag

Hallå hallå..
Tänkte jag skulle skriva ett litet inlägg innan det va dax att hupp i sänga!

Igår var vi hemma hos Samuels mamma, dom va borta i säfsen med några vänner,
så jag Benjamin och Samuel sov där och gjorde Lossan lite sällskap.
Samuel drog till Alex och kollade på forboll, så då slingade jag lossans utväxt, sen gjorde ja lite slingorpåmig själv.. hade/har ganska maffig utväxt som jag tänkte skulle förvinna.. men givetvis försvan inte ens halva den :P Suck .. att man aldrig lär sig :P Men det blev lite ljusare övrigt iaf.
Sen har jag hållt på att måla en växa säng åt Benjamin... Samuels mamma har en såndär gammal fin en i källar som jag har lagt beslag på, den va ljusrosa innan, så nu blir den vit och fin.. funderar på att sätta nått vägg ord där vid huvud gaveln.. finn sju så mkt fina!

Idag åkte Samuel tillbaka till jobbet också.. tråkigt som vanligt.. men man vänjer sig, dagarna går fort endå :)

Har installerat en skrivare pappa köpt åt mig nu på kvällskvisten, fick de att funka tillslut,
så har skrivit ut bilder och gjort ett "min familj" plakat som Benjamin ska sätta upp på dagis :) Nästan alla barnen hade ett sånt!

Ser ut som  en rövarkula här hemma.. får städa upp när Benjamin är på dagis i morgon.. nu orkar jag då inte.. ögonen går nästan i kors!

Ska möta Ida på stan i morgon också, vi ska fika lite :)
Sen blir det hem när Sanna slutar jobbet.. då ska vi gratta världens bästa faster Lis som fyller år!! :) Hurra hurra !





Lite nya ord Benjamin säger som jag inte vet om jag sagt,
byta blöja - byta boja
Emil - Nemi
Hoppa - hupp
IDAG sa han mormor - momo
Sen fick jag hjärnsläpp :) skriver upp i morgon..
Han pekar på ALLT nästan och säger "Titta OOOOJ eller Ooooj TITTAA"



Liten Plutt Benjamin


Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Nej det är samma soffa..Ska klä om den nu i veckan om jag hinner med det :)

2009-09-07 @ 13:01:49
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: lollo

nemen tackar tackar :)

2009-09-09 @ 23:03:43
URL: http://ttieplollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0