Tisdag

Hej hej!
Tänkte försöka mig på en snabb uppdatering här.
I går så blev det en vända på stan + fika med syster och Marcus.
Benjamin va lite gul kleggig i ögat när han vaknade men jag torkade bort, trodde det var sånt där man kan få ibland.
Men de kom bara mer och mer, och till slut på kvällen va han alldelesns gul, och snoret bara rann..
Sen i morse så va hela vänsterögar så igen geggat att han inte kunde få upp det stackarn. så spred det sig även till det andra ögat.. så nu har han salva och vi hoppas på att det ska bli bättre!
Hoppas verkligen att det förvinner tills på torsdag, vill så gärna att han ska vara med på dagisfotona!

Så sov vi hos farmor/svärmor igår tills idag.
Där så passade jag på att fortsätta måla på Benjamins säng, den blir så tjusig så!
Behövs nog nått lager till bara.

Sen skulle jag behöva städa ikväll, men blev så himla lat när jag satt mig här (ovanligt?) Så jag tror de får vänta tills i morgon. På fredag kommer de några som ska kika på lägenheten nämligen.. sen vill dom så klart kolla in i garderoberna.. och min stora gå-in är som en enda kaos :P så där lär det fixas.. sen skira lite kakel och plocka undan alla miljader leksaker som ligger överallt utom i Benjamins rum! :)


Neeeeeeeeej ett litet ryck innan sov time lär ja hinna med!


Puss <3

Samuel och Benjamin, pojkarna i mitt liv! Älskar er till månen och tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0