helgen

Sitter med en kopp kaffe och försöker finna ork till att börja med städningen, är ju så mycket skönare att bara sitta när barnen sover :P
Men måste plocka undan och fixa lite, för man vet aldrig villket humör prinsen är på :D
Förra veckan va det mycket gnäll & kläng så blev inte mycket gjort.

Igår va jag på stan med svärmor, hon shoppade en hel del fint :)
Och jag hittade ett par skor & ett armband.. blev verkligen kärlek vid första ögonkastet!
Har nog aldrig hittat något jag fastat för så mycket :D



399kr på Yngve's


Sen gick vi till engel och lunchade, så kom Sanna och gjorde oss sällskap :)
Satt där några timmar och tjålade :)
Så tog jag & Maria en promenad till henne, och Samuel och Benjamin kom dit..
Blev lite sallad/pizza lunchande där med :D Mycket trevligt!

Idag blev det en vända dit igen och träffade Sanna.
Sen när vi kom hem så flyttade vi alla Benjamins prylar från framsidan, till bakgården,
gräset har äntligen torkat :D Så nu måste vi ju köpa Sandlåda & gungställning :)

Olivia är så himla täpt i näsan jämt.. har sån där koksaltspray, men tycker inte det hjälper något! Hon har vart det jätte länge.. vaknar oftast på nätterna av att hon andas så täppt så man får bullra upp henne på alla möjliga vis, jobbigt för henne. Men ska åka ner och köpa nån annan nässpray i morgon även om dom nu är från 4 månader.
Sen äter hon dåligt än.. eller idag har hon ätit ganska bra mängd när hon ätit, men hitills har hon bara käkat tre ggr, till skillnad från fem som hon brukar ha gjort vid dehär laget.. kan ju vara näsan som spökar.
Ska ta blodprov på henne när hon vaknar så får vi se sen va det ligger på nu! men brukar ta ca 4 dagar innnan vi får hem det.

Nej nu ska jag fortsätta slöa en liten stund innan jag gör ett ryck! Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

den mildaste nezerilen är från 2 månader.den har jag till kerstin, hon e ocks täppt o har varit de typ två veckor nu..

2010-04-26 @ 06:27:53
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Fyfasen va snygga skor! GE MIG! :p Pussa mina små troll från mig :D

2010-04-26 @ 16:42:08
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0