påskhelg

Hej på er!
Hoppas ni haft en bra påsk!
Vi har haft det riktigt bra :)
I lördags blev vi bjudna på påskbuffe av jörgen och maria i tolvsbo, var riktigt trevlig och super god mat, alla åt nog så de stod ur öronen.. efter matren så åkte vi hem till dom och barnen fick massa påskpresenter.
En massa kläder fick olivia och nattlampa, Benjamin fick både godis å filmer och leksak :)
Blev nästan som en mini jul. 7 st påskägg har Benjamin fått, så nu har han godis ett bra tag framöver ;)
Sen satt vi å tjålade fram på småtimmarna!

På söndagen så skjussade samuel upp mig och Benjamin till Harnäs där vi mötte upp Sanna, så tog vi en riktigt skön promenad bort till svärmor, Benjamin satt i vagnen och käkade glass med sina brillor och såg riktigt nöjd ut :)
Hemma där så var Ida, & Evert med deras barn sigrid & Helga, sen Lilja, Roger & Alexander.. Det är Sanna & Samuels barndommskamrater, och jag och Ida gick i skola ihop.. de va kanon trevligt!
Benjamin och sigrid lekte verkligen jätte bra, man glömde nästan bort att dom var där.. inte ett enda gnebb blev det! Folket drack lite, tjålade och åt pizza! Hoppas de blir fler gånger.. får se om Ida lägger upp lite bilder hon tog sen så ska jag lägga in dom på bloggen!

Idag va vi hem till samuels pappa Pelle och Ingela och hälsade på, så Benjamin fick sina födelsedags presenter.
2 uperfina sagoböcker med massa fina och färgstarka bilder, vi läser ju saga varje kväll så de va kanon :)
Sen fick han 2 filmer också :)

Sen såkte vi ner till willys och handlade lite inför kalaset!
Blir firande med min familj, farmor&farfar & jenny och emil då på födelsedagen.
Samuel är borta på jobb då så vi ska fira med hans familj på lördagen!

Sen så hämtade sanna upp mig, så åkte vi och tränade core & stepp!
 fy sjutton, såg nog ut som ett riktigt fån, noll takt-kännsla,,flaksa lite hit å dit mest, han inte riktig med i deras tempo för fem öre :) men nu kan ja kanppt resa mig från soffan :P Snacka om otränad man är..
1 förlossning och ett snitt senare blev de dax att träna magen.. så ni kan ju tänka er mina magmuskler som bytts ut att ett stort lager fett :) kunde knappt lyfta huvudet haha :)
Men men de va iaf skoj :)

Seeen måste jag ju berätta att Olivia har vänt sig första gången idag, 2½ månad! Från mage till rygg.. så så fort hon ligger på mage nu säger de bara svich så är hon på ryggen igen :) <3 hon blev att kännas så stor på en gång!

Benjamin sover hos sin mormor idag och blir lite bortskämd :) Så tomt bara <3









GRATTIS TILL LINDA OCH PW SOM FÅTT SIN LILLA VINCENT NU!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0