söndag

Mysig söndag idag!
Tog och lämnade av barnen för lite mormors mys när Samuel skulle till jobbet på möte,
så gick jag hem till Ida och hennes mamma på kaffe! Väldans mysigt faktiskt :)
Brukar sitta och kolla mig omkring å tänka att dendär & dedär vill jag ta med mig hem :P
Mycket fina saker har hon!
Sen gick jag hem till mamma och inväntade karln min, så åkte vi och handla lite.
Nu ska vi nämligen börja med matsedel ;) vi handlar på tok för mycket och onödiga saker.
I morgon åker Samuel iväg på jobb, men nu ska han åka till borlänge :D
Ska bli riktigt spännande att se hur det är att ha en karl som har ett "vanligt" jobb, alltså kommer hem på kvällarna :)
Så kommer Ida & Tindra hit imorgon och leker med oss.. hoppas på strålande sol så vi kan vara ute och leka, och dricka cappucino.. inget smakar ju så bra som det gör ute i solen :)
Sen har jag inte mycket inplanerat förutom promenad till stan på torsdag för en kaffe fika med Ida.
Uch måste börja min "diet" igen .. no carbs.. gick ju så bra och gick ner ett par kilo.. sen kom påsken å benjamins födelsedag å sen des har ja bara smällt i mig en massa skit.. inte nog att ja gått upp de jag gick ner så har ja börja fått migrän också.. SKÄRPNING.. men har ingen självdiciplin tror jag :P


En morgontrött Prins med Lillis napp :)


En "gammal" bild på mig och lillis


Hehe älskar denhär bilden, hon ser heelt galen ut :D
Bäst ni passar er när den här bruttan börjar gå på krogen ;)


Finaste flickan i helaste världen


Kvällen inna vi åkte till Teneriffa, Benjamin va bara 9 månader  så vacker <3


Innan grillningen igår




Kommentarer
Postat av: Sanna!

är du på stan på torsdag kom då upp och säg hej : )

Pussa prinsen och prinsessan från mig !

2010-04-20 @ 08:30:07
URL: http://colorize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0