Helg

Sitter i sängen med en sovande tjej brevid.
Lyssnar på kalle morelius & orska spelmän - underbart och dricker cappucino.. tycker den låten är jätte bra :D
Här hemma har vi vart magsjuka också.. en dryg en.. tre dagars.. men idag är vi pigga och krya!
Olvia har gjort slut på nästan 2 paket blöjor stackarn, men iaf ätit bra å vart ganska pigg.
Så fick vi öka dosen yttligare nu då hon va sjuk, så ist för anamix fem ggr om dagen, ska hon ha 10 ggr om dagen!
För när dom är sjuka höjs nivån av fenylananinnått i kroppen och då orkar det inte bryta ner det å då blir de giftit.. typ, svårt att förklara.. så skulle vi ta extra prov i morgon med. viktigt att hålla det i balans när dom är sjuka.

Har ju glömt säga också att vi har beställt en cross trainer.. så den skulle komma om 1-3 veckor.. hoppas man tar sig i kragen å använder den nu.. vi köpte ju ett springband förut men de använde ja typ 2 ggr sen köpte Sanna det .. haha.. men springa å cykla hatar jag :P Crosstrainern va typ de enda ja körde i mina smala dagar då man gick på gym :P
Både jag och samuel gick ner fyra kilo nu när vi va sjuka, synd bara att man går upp dom så fort man är frisk igen :P

Snart ska jag fixa fotoalbum med dom nya korten jag beställde :)











Kommentarer
Postat av: Mjauu bitches

haha fyfan vad jobbigt och träna! ;P

min konditon är på noll xD

2010-02-20 @ 00:46:01
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0