Stå stor!

Idag har vi vart på stan med Sanna och Emelie och fikat..väldans trevligt faktiskt!
När vi va inne på hemköp så stod vi alldeles vid utgången, och sen vände vi blicken från Benjamin en halv sekund, då tog han tillfället i akt när en farbror gick ut att springa de fortaste han kunde, och jag kuta efter medans sanna skrek och hejja på SPRING SABINA SPRING haha.. fick i fatt på honom nere vid hemma kväll! Uch villken panik.. härdan efter är det vagnen som gäller för den grabben :P

Efter stan följde Sanna och svärmor med hit en vända, där också Alex och Zae var på besök!

Så har Samuel tatuerat sig idag. Han har Benjamin tatuerat med disney text, så nu skrev han dit Olivia sen bygde han ihop den med 2 disneyfigurer, peter pan och snövit,. blev faktiskt kanon snyggt :) Ska lägg aupp bild på det sen.

I morgon tänkte jag åka hem till mammsen en vända, och dra dit pappa så han får träffa Benjamin och Olivia lite. Så hoppas jag att Jenny och Emil följer med också :) Sen tror jag Smuel sa att vi skule åka förbi vid Pelle och Ingela också.


Från Besöket hemma hos Ida :)



Väldens mysigaste tös


Försöker knäppa kort på Benjamin som skriker NEEJ MAMMA NEEEJ


Och SLUTA MAMMA SLUTA


Men sen fick jag allt ett :)


Så hittade jag en webb cam i datorn :)



Kommentarer
Postat av: Linda & Milton

SÖTNOSAR! :D

2010-02-14 @ 02:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0