Wihoo

I morgon kommer våran crosstrainer.. det ser jag fram emot :)
Så ska jag hem till mamma i morgon, så ska vi gå till farmor och farfar och visa upp lilla Olivia!
Sen lär jag fixa utväxten min!

En del shopping har vi hunit med i veckan också!
Ny vardagsrummsmata, vit rya matta.. typ den 8 mattan nu :P Men så är de när man har en hund som hårar mer en en flock kor..
Sen bytte vi vardagsrums bord med svärmor.. blev mkt bättre :)
Sen har jag köpt cardigan, 2 linnen och massa nytt smink å lite smått.. justde en ny jacka med! inte ofta man unnar sig själv nå när man har barn, men när man väl gör de blir de ju extra roligt :)
Benjamin fick lite duplo.. bondgård figurer å lite smått!

I helgen tar jag med mig barnen och syster Kitty till mora :) Ska hälsa på min kära moster.. ska bli riktigt skoj faktiskt! Nej nu måste jag sova!













Mamma älskar er så mycket! Är så stolt och tacksam att just ni är mina barn <3


Kommentarer
Postat av: milla

Fina barn :)

Härlig bild på damen i stora brillor :)

Haha :)

2010-02-24 @ 19:30:08
Postat av: Sara

Benjamin är verkligen lik Carlos!=) De är så underbart fina båda dina barn!

2010-03-05 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0