7 dagar

Nu är det 7 dagar kvar!
7 DAGAR!! kommer gå hur fort som helst :)
Men ju närmare man kommer ju mer bir man att tänka att tänk om det är nå fel på det, och alla dom där tankarna.. men jag antar att det hör till?! Var iaf lika med Benjamin.
Men gud vad mysigt det ska bli med en liten Bebis!
Men man kommer nog sakna att vara gravid lite också.. denna grav har jag mått nästan oförskämt bra!

Så har Benjamin börja härma allt man säger, det är så roligt :)
Här om dagen när svärmor va här så satt Benjamin på bordet med henne.. så sa hon att "nej nu får du gå ner, annars blir mamma och pappa arga" då kollade han och sa "Pappa ajr" Så det säger han hela tiden nu, de låter så sött :)
Kul nu när det kommer riktiga meningar och man kan komunisera på ett annat sätt. Sen om när vi sitter och äter och han inte vill ha mer säger han "Jag äj klaaj".. älskade barn. Man önskar ibland att man kunde frysa tiden med dom.. även fast det är så roligt att se dom växa och utvecklas, så går det på tok för fort!!


Alldeles färsk. Första käderna på BB.


Och nu är han en riktigt stor kille <3
och snart storebror!


Kommentarer
Postat av: elin

Oj! Bara 6 dagar kvar! Gud så mysigt att få snosa på en liten nyfödd igen:)jag är riktigt avundsjuk!

Lycka till!

2010-01-12 @ 15:52:05
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: Lollo

usch nu får han inte växa mer ;o

fasters allt :')

2010-01-14 @ 00:28:28
URL: http://lolloduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0