onsdag

Idag har jag, barnen & faster Sanna, vart och hälsat på gammel mormor Maj i hennes stuga!
Haft en jätte trevlig dag faktiskt och Benjamin fick kolla på kossor, så va hans dagg gjord :)
På vägen hem svängde vi förbi och handlade färg och penslar, handling på willys och plockade upp syster och mamma på vägen som ska sova här.
Kitty har hjälpt mig packa, har packar ner såntdär som man inte har nån användning för som jag ska ha med mig.
Så ska fortsätta packa lite i morgon.
Sen har jag målat Benjamins lilla bord och stolar svart, och så har jag målat köksbordet antikvitt.. men det är ett par lager kvar på det. Stolarna ligger så långt in i förrådet så får lugna mig en stund med dom.

Så imorgon ska jag åka å kolla på en lägenhet.. och FÖRHOPPNINGS vis en till nästa vecka.. vid en annan hyresvärd.. och det är väl den jag hoppas på nu, en trea i centrum på 94 kvadrat.. Men det var någon som skulle kika på den, men hon skulle höra av sig på måndag om dom ville ha den eller inte.. så nu är det bara att hålla tummarna.

Nej nu måste jag nog försöka sova..






Liten Benjamin








Liten Olivia



It's so good like this, these are times I miss
The memories, I hope they'll never fade
Glowing embers lie across the sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0