torsdag

trött är ju ordet man kan börja med.. men endå är man vaken halva nätterna.. det lär det bli ändring på.

är rätt sur på min dator som är halvt paj efter att jag råkat spilla ut en kokhet kopp kaffe över den, min mobil och mig..efter ett bra tags putsande med tops så fungerar tangetbordet och tutc paden men jag kan inte skriva siffror eller göra tecken så det lär jag kopiera. men ska be bror min kika på den sen om det går att fixas.

idag har vart en riktigt mysig dag.. har vart hos lisa på face it och slingat håret.. blev riktigt nöjd så nu ska jag inte pillra med det på ett bra tag  
när jag var klar där mötte jag upp sanna och maria på stan, kikade en vända sen gick vi och fikade.

i morgon är det utång som står på listan



syster la ut en bild på olivia på sin fb och så var det någon som ritat av henne och skicat bilden, så jag måste ju bara visa.. så himla fint



sen en bild på min fina kille lär jag ju lägga upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0