tjoho

Märks att man inte har nån ny bok.. då hamnar man här framför dum burken istället.

Idag har det vart en kanon mysig dag med barnen.
Efter vi ätit frukost så gick vi ut på gården och fyllde i poolen till Benny,
se blev vi sittande där ute så gott som hela dagen, borstätt från matlagning och kaffe kokande :)
Så passa jag på att tvätta också, tvätten torkar ju på en gång när den hänger ute! :)
När vi va lagomt trötta så gick vi in och lekte lite på Bennys rum innan det va dax för bad och nattsaga.
Olivia fick absolut inte låna nå leksaker av honom, och om jag inte lekte med gubbarna som han ville blir han så arg :P Han lekte inte mycket själv utan han styrde och ställde hur jag skulle leka.
 
Han somnade i alla fall som en stock innan jag ens hunnit läsa klart sagan! :)
Olivia med.


I morgon så tar vi oss en tripp till stan!




















Älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0