Hej och Hå

Har haft en super bra helg!
I Fredags så blev jag bjuden hem till Ida, hon va barnvakt till sin syster Filippa, så va Tindra och Laine där!
Blev bjuden på super god mat, och barnen lekte så Benjamins ögon fick kors och tvärs och va stora som pingisbollar :) Blev kvar ända till 23, och Benjamin deckade som en klubbad säl sen kan jag lova! Men han skrattade hela tiden och hade verkligen kul med dom stora tjejerna :) Oliva var också med såklart :)

Idag så har jag vart på stan med svärmor, hon shoppade 3 klänningar, zip tröja och strumpbyxor med spets på rumpan till Oliva :) Så köpte jag en mössa och såndär dreggelklapp.. jätte fint! tuuusen tack :)
Sen mötte vi Upp Irene på cafe engel och där Satt vi i jag vet inte hur många timmar och pratade.
Också väldans trevligt!! :) Sen kom Samuel och Benny och hämtade upp oss så åkte vi till svärmor Sanna va där och sen kom idriz dit med.. Även denna kväll däckade prinsen så sött :)

Imorgon blir det att sola med Jenny och besök av faster Sanna :D

Tog lite kort på Oliva nyss;










Kommentarer
Postat av: Sophia

söt din lilla tös är!

2010-03-13 @ 23:46:57
URL: http://rosaprickigrosett.blogg.se/
Postat av: Carmori Iris

Heeeeej!

Hon är perfekt din lilla pudding :)

Här är jag i alla fall. Vilken go´ familj ni verkar vara allihop. Hunden är ju helt underbar, men jag fattar att du har fått utstå en hel del! Han har ju sina explosiva energier och du har dina mycket mjukare och vänligare. Jag kommer mycket gärna och hälsar på med salig mors "lilla" pälsboll och hälsar på. Vi får kanske hålla oss utomhus först och se hur mycket kaos de båda orsakar innan vi kan se om de kan lära varann nåt om hundvett och etikett :) Många kramar till er allihop!

2010-03-14 @ 13:55:52
URL: http://sjalsrummet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0