Fredag

Veckorna verkligen flyger förbi och vi håller på att anpassa oss efter nya rutiner här hemma :)
Benjamin går nu mera på dagis 7 - 16, jag pluggar USK och Oliva ska börja skolas in den 2/2 :)
Spännande, just nu är det lite körigt och inte så lätt att hitta barnvakt till lilla tösen.. så hon har till och med fått vara med på ett studiebesök.
Men jag stormtrivs redan och känns absolut som jag har valt rätt!
Den 2/2 ska jag  till Örebro med Benjamin som ska operera sin tumme, nu äntligen är det dax :)
Så jag tror Maria skulle hjälpa till med Olivias inskolning då, eftersom vi blir borta 2-4 i örebro.
Hon ska få heldagsinskolning med, så behöver vi inte köra 2 veckors. Är ju mkt info med med hennes mat osv.. så ska sätta mig och skriva matchema och lite sånt till dom så jag inte glömmer något när jag är där :)
I går ringde dom hem från dagis och berättade att jag hade en febrig kille där med 39,5 i temp.. så PW va snäll och skjutsade mig för att hämta honom.. så febern har pendlat mellan 38 - 40,6. På något vis är det lite mysigt när han har feber, då är det enda gången han vill sitta i knät, och man får gosa, pussas och kramas med honom hur mkt man vill :)
Och Olivia är inne i en extrem mamma period nu, hon skriker och gnäller så fort man inte har henne i famnen, står och går.. ha henne i famnen fast man sitter funkar inte! :P

Olivia ska till uppsla den 7-8 med, men ska nog ringa och byta tid.. blir lite mycket med inskolning, operation och resa dit.. så vi får skjuta fram det lite.Sens ka jag fråga Dietisten om vi kan öka hennes pure lite, nu äter ju hon en halv burk ena målet, och 1/3 andra målet.. men hon skulle nog lägg kunna äta en hel nu.. så får se va hon säger.. ta bort lite semp bara så borde det funka :)

Liten uppdate blev de iaf!

Bjuder på bild på mitt goa fina brorsbarn Eddie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0