Fredag!

Idag har vi hängt hemma vid grannen.
Skönt för Benjamin att få leka med en kompis, eftersom vi satt inne hela dagen igår. (ingen hitt)
Rita är kul i 10 min, lera är kul i 10 min.. men är ju lite mer tid på en dag.
Varken jag eller Olivia har spytt än iaf, så vi klarar oss nog :)
Och lilla damen har matvägrat idag igen och jag tror jag blir galen!
Frukost åt hon, 4 skedar pure till lunch, 1/3 pure burk till middag och 100 anamix. Många kanske undrar varför jag tjålar om det, men det är så himla viktigt att hon får i sig, och speciellt anamixen, hennes värden blir riktigt dåliga och det kan påverka henne på olika sätt.
Men det går ju inte att tvinga i henne, hon spottar och fräser, skriker och slår med händerna!
En envisare unge får man leta efter..
Sen så fick vi en tid till uppsala den 7 - 8 feb.
Jag och Benjamin hade lite fredagsmys med pizza idag!
Det händer inte ofta tyvärr :P men desto godare när man väl köper det :)

I morgon kommer Ida hit en vända :D ska bli mysigt. Sen visar det sig vad resten av dagen har att erbjuda!


Snart ska jag ta tag i röran här hemma.. har redan skjutit upp det för länge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0