veckan

En blandad vecka har det varit :)
Barnen åkte till sin pappa på måndag kväll, och kommer hem i morgon.
Skönt så de blev en lugn start för både dom och mig!

På tisdagen när jag vaknade hade jag lite ont i kroppen, så tog två alvedon och satte mig på bussen till skolan.
Hade datakunskap.. sen blev de några timmars håltimme så satt och väntade på Jenny som började senare.
När hon kom blev det kaffe och ännu en panodil.. började känna mig riktigt hängig.
Sen gick vi upp till lektionen, och sen blev de vitt för ögonen och jag sa till Jenny att nu svimmar jag.. sen minns jag inge mer förens jag vaknade upp på golvet :P Härlig start.
Fick lägga mig på soffan och vila sen begav vi oss hemmåt och sov nästan ett dygn.
Men kännde mig bättre idag förutom att mina halsmandlar va som fotbollar, men de har med blitt bättre nu mot kvällen. Så det blev skola idag iaf :)
Sitter hos Jenny.. hon jag och johan har hållt på med lite skolarbete. Arbetsmiljö och säkerhet.
Trivs redan riktigt bra och är super taggad!
I morgon ska jag klura lite på Delkurs 2 i arbetet.

Så kommer skruttarna hem i morgon, längtar massor efter dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0