Dessa listor :P

Nämn något som gjorde dig glad igår: När Benjamin sa "godnatt Olivia, älskar dig", sånt värmer alltid i hjärtat!

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Jobbade!

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Låg i sängen, precis som nu!

Det sista du sa högt:
"mm jag ringer i morgon, hejdå" - till mamma i telefonen

Det senaste någon sa till dig: "hör av dig sen då" - mamma

Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten

Vad var det senaste du åt: Falurågrut

Vad var det senaste du köpte: mjölk, yougurt och sånt - igår

Vad är det för färg på din ytterdörr: den är vit

Vad är det för väder hos dig nu: molnigt

Godaste glassmaken:
caramell :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jajjamen!

Sover du tungt: Japp, på TOK för tungt när jag väl somnar

Drömmer du mardrömmar: Ibland, men inte ofta

Trivs du med ditt jobb:
Ja, jag älskar mitt jobb:)

Favoritklädsel: Leggins & långa linnen

Favoritlåt just nu: ingen aning :S har nog ingen favorit.

Vad ser du om du tittar till höger:
Sidan på benjamins garderob

Vad gör dig glad just nu: Att jag har underbara barn, familj och vänner <3

Vad ska du göra härnäst:
Försöka att sova :)

Höger eller vänsterhänt:
Höger!

Humör just nu:
down

Favoritgodis:
plock godis och naturs chips!!

Kläder just nu:
stor t shirt

Sommarplaner: Jobba, umgås med barn, familj vänner.. förhoppningsvis någon tripp till någon djurpark med barnen!

Hur många kuddar sover du med: använder en, men har en hel hög i sängen

Spelar du något instrument: Nej :P

Morgon eller nattmänniska:
Nattmänniska!

Vad är viktigast för dig: Mina barn, min familj och mina vänner såklart!

Är du kittlig: Ja, liiiite

Snarkar du:
Inte. Kanske nångång att de hänt!

Stjärntecken: Lejon

Äckligaste insekten: svårt att välja.. men Harkrankar, spindlar, skalbaggar, myror, fästingar, flygmyror, bromsar osv

Längtar du mest efter just nu: finns så mycket saker så kan inte välja!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0