Every time that I'm alone I wonder why

Jag två har pigga barn uppe.. eller uppe och uppe .. Benjamin kom just in och kröp ner brevid mig och Olivia fick lite mer välling! får se om dom vill somna om snart :)

Så drygt  nu.. jag kan inte somna på kvällarna så de blir att man  är vaken tills ögonen går i kors.. sen vaknar barnen tidigt och man är som ett nervrak halva dagen, sen lagomt tills dom somnat för kvällen så blir man pigg :P
Skulle behöva städa, klippa gräsmattan och rensa ogräs.. men de orkar jag inte just nu så de får skjutas på lite till!

I helgen är barnen hos sin pappa, så då ska jag och Ida ner till västerås och hälsa på Emma :)
Kul å skönt att komma iväg lite.. och se hur hon bor :)

Nej nu ska jag lägga mig och kramas lite med Benjamin och försöka sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0