Måndag!

Helgen i Västerås var toppen!
På fredagen så tog vi det bara lungt hemma vid Emma, åt kebab och satt och pratade.
På lördagen va jag och Ida in en vända till stan, träffade min morbror och tog en fika med honom. Och på kvällen blev det utgång! :) Lägger upp lite kort!

Idag har vi hängt med grannarna.
Mina barn är inne i nån perod och båda är sjö vilda!! Det är så man blir knäpp :P
Ljudvolymen är på tusen decibel här hemma hela tiden, oavsett om det är gråt, gnäll eller skratt!
Benjamin kastar filtar över Olivia, lägger sig över henne, drar omkull henne, sitter hon i soffan så sparkar han undan henne med fötterna.. och hon är på Benjamin i tid å otid med.. och det är bara hyss, bus stim och bråk!
Och man får då dåligt samvete och känner sig som en riktig grin mamma då de mest välanvända orden blir "sluta, vad är dedär för dumheter" osv osv..

I morgon börjar jag jobba.. ska bli skönt på ett sätt, men samtidigt har de vart skönt att bara vara hemma och haft "semester" i nån vecka :)

Funderar också på att flytta in till stan.. ska ska iaf kolla lite lägenheter. Jag ÄLSKAR huset, gården, området, dagiset och grannarna här.. men det börjar bli så drygt när man inte har körkort.. man känner sig fast och låst och kan aldrig göra nå spontana grejjer och måste krångla med allt jämt! Nu i sommar kommer de bli himla körigt att hinna in till stan i tid på mornarna.. men men vi får se hur det blir!


Massa blandade bilder från helgen;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0