It´s christmas time!

Inget varar förevigt,
en dag måste vi alla ta farväl av det gamla,
farväl till allt vi tagit för givet.
Farväl
av dem vi trodde aldrig skulle överge oss,
och när förändringar inträffar,
när det välbekanta har försvunnit, och det okända tagit dess plats,
är det enda vi kan göra att säga hej...
och välkommen...



Nu var det löänge sen jag var här och bloggade! har helt enkelt inte haft tid!
En valp tar upp mer tid en man tror, haha :) Ut varannan timme på dagarna och var tredje på nätterna..
Men han e en sån fegis! han är livrädd för bilar, så han går max 100 meter utanför porten, skyndar sig och kissa
sen sprinegr han till porten och sätter sig och gallskriker, haha så söt men så mesig! :)
skillnad från när han är inne, då är han riktigt kaxig, hoppar å bitts å är helt galen!
Men jag är helt störtkär i den lilla kabraten! så underbar :)


Utom att myst med vovven så har vi vart och handlat julklappar idag, så nu är allt klart!
Så älsklingens syster och killen hennes kommer hit imorgon kväll, då ska vi ha en liten minijul :) ska bli så mysigt.
Och på dagen ska jag hem och byta julklappar och fika med I,  henns mamma,  mammans karl och lillsystern :) underbara hela högen!

Idag har jag bakat också, Rockey Road (Reccept från Leilas jul) det står och stelnar i kylskåpet än..
ska bjuda gästerna imorgon tänkte jag, och spara lite till julafton!
Så var ja och handlade lite julmat, ska laga och ta med till föräldrarna :)


Kan inte ladda upp nå kort (blir error)  så får göra det sen, lite på vovven och på magen :)
Vecka 25 nu, tiden går såå fort! känns jätte kul :) Magen är superstor nu, och man ser sparkarna klart och tydligt :)
Får se om de är en liten hockeyspelare där inne :)

Nej nu ska jag gå och mysa med vovven min.. ligger och sussra på soffan!



Puss och GOD JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0