Första koppen kaffe på 6 månader!



Nu var det ett tag sen som jag skrev :) 
Har gått in i vecka 29 nu, tänk vad tiden har gått snabbt under och efter jul!
Och så tar ju vovven en hel del tid, och man har annat att tänka på :)
Har blivigt rejält stor nu, gått upp typ 18 kilo, blir en riktig kamp att gå ner sen, men men bara bebisen är frisk :)

Igår var jag på stan och fikade med syster och I, drack kaffe för första gången på över ett halvår :) och herregud vad gott det var! Levde på kaffe, ciggaretter och snus innan.. slutade både röka, snusa och dricka kaffe samma dag jag plussade.. mest för jag mådde så fruktansvärt illa :)

Och så har jag färjar håret brunt! ville nte fortsätta bleka de nu för de blir så grymmt slitet, men jag trivs faktist bra som brunett :)  Lika så har syster min ochså blivigt brunett! ;)

image27
Bebisen är nu ca 36 cm lång och väger 1100 gram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0