kålmorden

Kålmorden var jätte skoj :) när vi åkte safarit var det ett lejon som gick en dec från bilen, lite för nära för min smak ;)
Och delfinshowen var jätte fin! Sen var de en gorilla som massa människor stod runt och kolla på,
han tog mat och gick och satt sig på en sten, slängde upp fötterna och ena armen som en hel karl, och satt och slängde in mat i munnen och glodde på alla människor, hehe såg verkligen ut som en hel karl, vad hämsk igentligen,
tänk om vi ick sitta i en trång bur och massa satt och glodde på oss. Men kul var det :)
Sen så kikade vi på krokodilerna (tråkiga och sov hela tiden) och europas största hajar, förstärkt min hajstkräck :P
Vågar ju knappt bada i sötvatten för jag täker att nån kan ju ha impoterat en haj å kastat i =P .

Snart ska jag och Benji hem till Emelie och Melina och ha piknik :) så jag hoppas på lite fint väder idag!

Nej nu ska jag göra  mig i ordning och sen bada Benji!

Kommentarer
Postat av: AnnoOo~

ååå miss beauty ;) saknar dig så mycket <3 va mysigt med delfinshow och lite safari ;) vill ocksåå



PusSs PusSs finaste<3

2008-07-12 @ 00:59:10
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0