städdag!

Idag känns som en riktig städdag! ska snart ner till tvättstugan och kolla om dom har nån tid!
Benji ligger i babygymmet, han försöker vända sig hela tiden till mage, stannar fortfarande på sidan, men det dröjer nog inte länge innan han rular över :) Sen har han blivit jätte duktig att gripa saker.. tar tag i en leksak i babygymmet med handen och stoppar in den i munnen och biter :) han är så söt min älskade pojke!

Idag ska jag nog ringa om dop, se när dom har tid och så, Linda som påminnde mig igår :)
så jag har börjat skrivit en lista på sånna vi ska bjuda, det blir ju några stycken, så stora släkter båda två :)

Nej nu ska jag mysa men plutten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0