Måndag

Benji somnade inte förens vid halv 11 ikväll.. han va jätte knölig med supertrött.. men sen somnade han tillslut iaf :) så nu sover han nog till nio imorgon bitti iaf :) ..
Idag har jag lagat mat igen :) Första vändan blev det korv,spagetti och grönsaker, riktigt gott.. han åt som bara den.. sen andra gången blev det plättar, det gickockså hem för grabben :).. får se vad vi hittar på imorgon :)

Idag kom Jenny och Emil hit, följde med henne  påDollar,hon skulle köpa gardiner till Emils rum :) och jag köpte balsam. (väldigt interesant att veta;) )

Sen gick vi hem hit och käkade kakor och beställde Pizza :)
Jag fick äran att passa Emil medans jenny åkte och hämtade dom..så jag och Samuel stod och dansade med dom på vardagsrums golvet.. Benjamin tycker det är jätte kul, han skrattar som bara den, men Emil tyckte inte nå vidare om det =)
Så åkte samul till gnestad,kommer hempå fredag iaf! får seom bror kommer hit nått i veckan,så jag kan göra en tårta åt han, han fyllde år idag nämligen :) Grattis Grattis!:)

Sitter och dricker te, äter rosa kakor och kollarpå Ghost Whisperer.

Fått två kort av Jenny från dopet, slänger uppdom.. lägger upp dom andra när hon skickat dom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0