Marknad

Sanna kom till mig vid 11 idag, så passade hon prinsen medans jag var ute med Rocky,
hade ingen nosgrimma till han, och utan den är han sjukt stark.. man får hålla i koppelet med båda händerna,
dra och luta sig bakåt allt man kan, ibland drar han med en så man springer.. jag kan lova att man springer snabbare en man tror att man kan springa, ibland är man tvungen att sätta sig sig på röva för att bromsa farten :P även blivit omkull dragen nån gång :) tihi..

Iaf så käkade vi lite snitzel och grönsaker (måste tippsa om vegg snitzlarna Emelie lura på mig) grymmt goda :)
Inga fett klumpar och sånt man kräks av :)
Sen åkte vi och plockade upp Emelie T och åkte till marknaden.. inte direkt mycket att kolla på,
tycker det blir mindre och mindre för varje år.. köpte munkar och en lakrisrem (som var jätte äcklig!)

Efter marknaden åkte vi hem till svärmor och så kom Samuel dit efter jobbet, kom hem för en stund sen, vi kakäde pizza och hade almänt trevlig :)

Samuel skar upp knät på en slipmaskin på jobbet idag, fult sår :/ han ska alltid göra sånna saker, inte länge sen han brände ett stort hål på handen :P
Kom att tänka på för några år sen, då skar jag upp knät på en vass kant under samuels gammla databord,
satt i hans knä, åmade mig först för att det gjorde lite ont, sen sa han "kolla in på såret" men kollade självklart iaf, å då va de ett stort djupt sår, men en stor skinnbit som hängde lös, och den kom en massa blod.. när jag såg de gjorde de genast tusen ggr ondare, skrek och grinade i ren panik hur länge som helst! haha :) då va de synd om mig.



Älskade son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0